مجتمع مسکونی بهارستان1

اخبار و اطلاعات مربوط به مجتمع

مجتمع مسکونی بهارستان1

اخبار و اطلاعات مربوط به مجتمع

ورودی بلوکها

مدیریت بهارستان1 بدینوسیله به اطلاع کلیه ساکنین مجتمع میرساند از گذاشتن وسایل خود در داخل راه پله ها،لاویها و زیر پله ها بطور جدی خودداری نمایند. درصورت مشاهده وسایل ایشان به بیرون از مجتمع انتقال پیدا خواهد کرد و مسئولیت این کار برعهده خود ایشان خواهد بود و حق هرگونه اعتراض از جانب ایشان سلب خواهد گردید. ضمنا جمعه هر هفته به پاکسازی مشاعات اختصاص داده شده که در این روز کلیه وسایل شخصی اعضا که در مشاعات دپو شده باشد به خارج مجتمع منتقل میگردد و مسئولیت ناشی از گم شدن وسایل برعهده ساکنین میباشد.


مدیریت مجتمع بهارستان1

اطلاعیه

قابل توجه ساکنین مجتمع

زباله های خود را داخل سطل مخصوص خارج مجتمع قرار دهید. درصورتی که مشاهده شود زباله جلوی درب ورودی قرار داده شده علاوه بر برخورد جدی با فرد خاطی، اسامی ایشان در معرض دید ساکنین قرار خواهد گرفت.

اخطار فوری

اخطار
ساکنینی که پول آب مصرفی واحد خود را تا کنون پرداخت ننموده اند تنها24 ساعت مهلت برای پرداخت بدهی خود دارند در صورت عدم پرداخت بدهی، آب واحد آنها قطع خواهد گشت.
مدیریت مجتمع                                   

قبض آب

فوری
با توجه به اینکه بسیاری از ساکنین حق السهم مربوط به قبض آب مصرفی واحد خود را پرداخت ننموده اند لذا تبعات ناشی از عدم پرداخت قبض(قطع انشعاب) برعهده ساکنین میباشد.
مدیریت مجتمع                                      

قبض برق و گاز

قابل توجه ساکنین مجتمع


قبوض برق، گاز و تلفن واحدها بصورت دوره ای تحویل نگهبانی مجتمع میگردد و از آنجایی که بسیاری از ساکنین مدت زیادی است قبوض خود را پرداخت نکرده اند اخطاریه از طرف سازمانهای مربوطه برای ایشان صادر گردیده که در مرحله بعد منجر به قطع انشعابات آنها خواهد شد لذا جهت جلوگیری از بروز مشکلات و قطع انشعابات هرچه سریعتر با مراجعه به نگهبانی قبض خود را دریافت کرده و نسبت به پرداخت آن اقدام نمایید.


مدیریت مجتمع